چرا ویلا عمارت نیست؟

چرا ویلا عمارت نیست؟

 

بسیاری از ما عمارت‌های سریال داونتون ابی را دیده‌ایم. آنها سازه‌هایی مجلل هستند و دارای امکانات رفاهی می‌باشند که حتی تصورشان هم نمی‌توانید کنید. بسیاری از عمارت‌ها، هزاران مترمربع وسعت دارند. این عمارت‌ها با داشتن اتاق‌خواب‌های زیاد، حمام و توالت‌های متعدد، دو یا سه آشپزخانه، دو یا سه اتاق‌نشیمن، اتاق سرگرمی، اتاق بازی و موارد دیگر از یک ویلا متمایز می‌شوند.

فضای داخلی عمارت‌ها نیز با دیوارهای کاشی‌کاری شده از مرمر، پنجره‌های کف تا سقف، سقف‌های پر آذین و مبلمان ظریف مزین می‌گردد. به راحتی می‌توان فهمید که چرا مردم یک ویلا را با عمارت اشتباه می‌گیرند. با این حال، این دو تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. برخی ویلاها نیز دارای متراژ بالا، امکانات رفاهی و محوطه بزرگی هستند، اما از تجمل‌گرایی عمارت‌ها بی‌بهره می‌باشند.

خانه‌های ویلایی لوکس

همه ما تعریف منحصر به فرد خود را از تجمل داریم. اما اکثر مردم یک خانه ویلایی بزرگ و زیبا را لوکس و پرتجمل می‌دانند. وجود کف سنگ مرمر، شومینه، ستون‌های زیبا، پنجره‌های کف تا سقف و یک اتاق نشیمن و آشپزخانه در فضای باز به خوبی نشانگر یک ویلای لوکس هستند.

 

خانه‌های ویلایی لوکس

 

یک ویلای لوکس از بهترین مصالح ساختمانی مانند سنگ مرمر و کوارتز و همچنین چوب سدر برای قاب‌بندی و نمای سقف بهره می‌برد. به‌علاوه، چنین ویلایی از بهترین کیفیت شیشه برای درب و پنجره‌ها با انضمام جدیدترین نوآوری‌ها و فناوری‌های ساختمانی برخوردار است.

میزان متراژ و محل زمین ویلا نیز نقش زیادی در لوکس بودن آن بازی خواهد کرد. مسلما هر چقدر که ویلا بزرگ‌تر باشد، می‌توان آن را لوکس‌تر دانست. همچنین قرارگیری آن در لب ساحل یا مناطق خوش آب‌وهوا نیز نقش مهمی در ارزش آن بازی می‌کند.