طرح کنیتکس نمای ساختمان

کنیتکس نما
خوبی رنگ کنیتکس اینه که می‌تونه در تمام مناطق جغرافیایی استفاده بشه و به دلیل مقاومت بالایی که در برابر آب و هوا داره، مثل عکس بالا حتی می تونه تمام نمای ساختمان رو هم پوشش بده.
رنگ کنیتکس 7
 

نفوذ پذیری رطوبت در رنگ کنیتکس به خاطر وجود پرلیت و رزین سنتیک در ترکیبات اون تقریباً صفر و این رنگ برجسته زیبا می تونه برای سال‌های زیاد روی نمای ساختمان شما باقی بمونه.

رنگ کنیتکس 8

شما از کنیتکس نمای ساختمان همچنین می‌تونید در نماهای طرح سنگ و چوب هم استفاده کنید. در عکس بالا تمام نمای کار شده از جنس بتن هست و با استفاده از رنگ کنیتکس اکریلیک، طرح سنگ و چوب رو بر روی دیوار خارجی ساختمان اجرا کردند.

رنگ کنیتکس 9

رنگ کنیتکس هم می تونه به وسیله پیستوله و مطابق تصویر بالا بر روی دیوار پاشیده بشه و هم می تونه با غلتک روی دیوار پهن بشه. البته اگر طرفدار رنگ کنیتکس طرحدار باشید، در هر دو صورت بعد از رنگ کردن دیوار بلافاصله باید با ابزارهای مخصوص، طرح خودتون رو، روی دیوار پیاده سازی کنید.

 

رنگ کنیتکس 10

 

در این تصویر می بینید که غلتک مخصوص چطور می تونه رنگ یکنواخت رو تبدیل به طرحی برجسته و زیبا بکنه.

 

رنگ کنیتکس 11

رنگ کنیتکس می تونه از بافت‌های مختلفی ساخته شده باشه که این بیشتر از هر چیز به الیاف پنبه نسوز موجود در اون بستگی داره.

طرح‌های کنیتکس دیوار داخلی

حالا می پردازیم به استفاده از کنیتکس در دیوارهای داخلی ساختمان و اتاق ها. بیایید با هم چند تا کار خوب ببینیم تا متوجه بشیم چه طرح هایی می‌شه با این نوع پوشش بر روی دیوار ایجاد کرد.

رنگ کنیتکس 12

کنیتکس برجسته که از رنگ کنیتکس اکریلیک بر روی اون استفاده شده و در کنارش از غلتک برای ایجاد برجستگی بیشتر بهره بردند.

 

رنگ کنیتکس 13

با این نوع رنگ میشه صد‌ها و هزاران بافت مختلف ایجاد کرد که این موضوع با توجه به سلیقه شما و اجرای استادکار انتخاب شده، می‌تونه به انجام برسد.

رنگ کنیتکس 14

به عنوان مثال این نوع بافت کنیتکس دیگه شباهتی به بافت چرم نداره و بیشتر شبیه سیمان کاری نمای ساختمان‌ها است. این نوع رنگ می تونه هم در نمای داخلی و هم در نمای خارجی مورد استفاده قرار بگیره.

 

رنگ کنیتکس 15

یک استاد کار ماهر و خلاق می تونه از ترکیب رنگ کنیتکس و ابزارهای ایجاد طرح خلاقانه، کارهای شگفت انگیزی با این نوع پوشش در یک ساختمان انجام بدهد.

رنگ کنیتکس 16

میشه با کنیتکس در حین اجرای کار چنین طرح‌های زیبایی رو هم ایجاد کرد. این طرح برگ‌های در هم تنیده می‌تونه به شکل امواج یا طرح‌های دیگری هم در بیاد. بیایید مثال‌های دیگری از این نوع طرح‌های دستی رو با هم بررسی کنیم.

رنگ کنیتکس 17

به عنوان مثال این طرح رنگ کنیتکس هم در نمای داخلی و هم در نمای خارجی ساختمان می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و صد البته که زیبایی خاصی هم به ساختمان می بخشد.

رنگ کنیتکس 18

همونطور که دیدید، خلاقیت در زمینه برجسته سازی رنگ کنیتکس محدودیتی نداره و می شه هزاران طرح و رنگ و شکل رو از دل آن در آورد. حالا بیایید دو تا نمای داخلی ساختمان رو با این رنگ بررسی کنیم.

رنگ کنیتکس 19

 

این یک نمونه زیبا از استفاده بجا و خلاقانه رنگ کنیتکس در نمای داخلی سرویس و حمامه. قطعاً به خاطر مقاومت بالای این رنگه که در محیط هایی مثل حمام هم میشه ازش استفاده کرد.

رنگ کنیتکس 20

 

توی این کار هم روی رنگ آبی با ترکیب هوشمندانه رنگ و به زیبایی، طرحی خاص ایجاد شده که باعث شده دیوار بسیار خاص و یونیک به نظر بیاد.