سبک طراحی و دکوراسیون فست فود

سبک طراحی و دکوراسیون فست فود

 

طراحی و دکوراسیون فست فود مانند طراحی هر فضای دیگری، بسته به سلیقه‌ی افراد، در سبک‌های مختلف امکان‌پذیر است و از عوامل مهم‌ دیگر برای تعیین سبک دکور فست فود، می‌توان به مکان و منطقه‌ای که فست فود در آنجا قرار گرفته، اشاره کرد. در کل انواع طراحی فست فود به سبک مدرن، صنعتی، کانتنپوری، پست مدرن، کلاسیک یا سنتی ایرانی مرسوم و قابل اجرا هستند. فقط توجه داشته باشید که حتما از یک سبک و الگو در طراحی داخلی و طراحی نمای بیرونی فست فود استفاده کنید!

 

 

 

بهترین متریال‌ها برای دیزاین فست فود

 

استفاده از متریال مرغوب، شیک و مقاوم در طراحی فست فود بسیار حائز اهیمت است. دیوارپوش مناسب، کفپوش با متریال با دوام و سقف باکیفیت برای پیش‌گیری از نفوذ جانوران موذی از موارد مهمی هستند که استانداردهای طراحی فست فود را تشکیل می‌دهند. امروزه دکور فست فود با چوب و همچنین ایده طراحی فست فود با استفاده از متریال آجر، سنگ، بتن، فلز و همچنین ترکیب‌شان با هم، بسیار متداول است.

 

 

چه رنگی برای دکوراسیون فست فود مناسب‌تر است؟

 

با توجه به اینکه انتخاب رنگ برای دکوراسیون فست فود امری سلیقه‌ای است، اما توجه داشته باشید که  معمولا در محیط‌هایی که تهیه و سرو غذا انجام می‌گیرد، نباید از رنگ‌های سرد استفاده کرد. بهتر است دکور فست فود با رنگ گرم طراحی شود چراکه رنگ‌های گرم اشتیاق زیادی را برای حضور در فست فودها ایجاد می‌کنند. از بهترین رنگ‌هایی که می‌توان در دکوراسیون فست فود از آنها استفاده کرد، قرمز و نارنجی که محرک سیستم گوارش هستند و سایر رنگ‌های اشتها آور است.

 

 

نورپردازی دکور فست فود

 

نورپردازی یکی از ارکان مهم در دکوراسیون داخلی و طراحی نمای بیرونی فست فود است و برای جلوه بیشتر مکان مورد اهمیت قرار می‌گیرد. شرایط نورپردازی می‌تواند همیشه باعث بهبود دکوراسیون داخلی شود پس سعی کنید به طور هوشمندانه‌ای از نورپردازی‌های سقف و دیوار در انواع طراحی فست فود استفاده کنید و با قرار دادن چند لوستر و یا چراغ مطالعه کوچک، زیبایی محیط را افزایش دهید.