انواع کفپوش اپوکسی کدامند؟

اپوکسی

کفپوش اپوکسی ساختمان

یکی از مهمترین کاربردهای اپوکسی، استفاده از آن در کف سازی ساختمان ها است به طوری که ۳۰٪ از کل اپوکسی مصرفی در اروپا در بخش ساختمان و روکش کف می باشد. اپوکسی ها نقش بسیار مهمی را در رعایت استانداردهای لازم برای کفپوش با کیفیت بالا، بخصوص در محیط ساختمان های عمومی همچون بیمارستان‌ها یا کارخانه های فراوری مواد غذایی که کف بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است، ایفا می‌کنند. کفپوش اپوکسی ساختمانی همچنین مقاومت بالایی در برابر سایش، پارگی و خوردگی از خود نشان میدهند که برای تضمین عمر مناسب در فضاهای پر رفت و آمد مورد نیاز است. علاوه بر این ، فناوری اپوکسی معماران را به ابزاری برای طراحی کف در اشکال و رنگهای مختلف مجهز کرده و آنها را قادر می سازد تا ساختمان‌ها و فضاهای باز را از نظر بصری جذاب تر نمایند.

ساختمان

کفپوش اپوکسی سه بعدی

کفپوش اپوکسی سه بعدی فقط یک استیکر چاپ شده نیست که روی سطح چسبانده می‌شود، استفاده از انواع رزین‌های اپوکسی، به تصاویر شما عمق بخشیده و از آن‌ها در برابر تمامی آسیب‌هایی که ممکن است به کف وارد شود محافظت می‌کند.

کفپوش اپوکسی سه بعدی | ویژگی ها، کاربردها و نحوه اجرا - رانا کیمیا فام

کفپوش اپوکسی دکوراتیو (تزیینی)

نیازی نیست که کفپوش، تجاری و تک رنگ باشد، حتی وقتی در یک محیط تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما راه‌های زیادی را برای تغییر یک کفپوش اپوکسی ساده به کفپوش اپوکسی طرح دار به شما پیشنهاد می‌دهیم. به عنوان مثال می‌توان اپوکسی چند رنگ، اپوکسی طرح سنگ (مرمر، گرانیت و …) اپوکسی طرح ابرو باد و … را نام برد.

ایران اپوکسی - ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک برتری خود نسبت به سایر کفپوش‌ها را زمانی نشان می‌دهد که پای الکتریسیته ساکن در میان باشد. این نوع کفپوش با انتقال الکتریسیته ساکن به چاه ارت ساختمان، خطرات ناشی از انباشت الکتریسیته ساکن را به طور کامل از بین می‌برد. از کفپوش آنتی استاتیک را برای محیط‌هایی نظیر صنایع الکترونیکی و مخابراتی، صنایع اتومبیل سازی، کارخانه‌های داروسازی، صنایع هوایی، اتاق سرور و … استفاده می شود.

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک ، مراحل اجرا و کاربردهای آن - رانا کیمیا فام

کفپوش اپوکسی پارکینگی

پارکینگ‌های کثیف، بی‌روح و بدرنگ قدیمی را فراموش کنید. اجراکاران کفپوش اپوکسی می‌توانند پارکینگ شما را به یک سالن زیبا یا هر آنچه شما تصور می‌کنید، تبدیل کنند. کفپوش پارکینگی با بالاترین تنوع در رنگ و طرح قابل اجراست و عبور لاستیک خودروها یا ریختن مشتقات نفتی، تغییری در رنگ و ظاهر آن ایجاد نمی‌کند.

کفپوش اپوکسی پارکینگ کفپوش پارکینگ | شرکت مهندسی رسپاد

کفپوش اپوکسی صنعتی

کفپوش اپوکسی بهترین انتخاب برای طیف گشترده‌ای از کاربری‌های صنعتی است. از جمله می‌توان به آزمایشگاه‌ها، انبارها و کارخانه‌های تولیدی اشاره کرد. رزین اپوکسی به گونه‌ای فرموله شده است که در برابر بسیاری از مواد شیمیایی مقاوم باشد. همچنین اجرای بدون درز و صافی سطح که حاصل اجرای بی‌نقص اجراکاران است، کفپوش های ما را به کفپوشی کاملا بهداشتی تبدیل کرده است. این کفپوش می‌تواند تا ده سال دوام بیاورد.

 

کفپوش اپوکسی و کاربردهای آن - شرکت آریانا تجارت ویستا

کفپوش اپوکسی تجاری

ما اپوکسی را برای طیف گسترده‌ای از مقاصد تجاری اجرا کرده‌ایم. از جمله می‌توان به رستوران‌ها، مدارس، مراکز بهداشتی، و فروشگاه‌ها اشاره کرد. کفپوش می‌تواند ترکیبی از زیبایی و کارایی باشد. طراحان با توجه به محیط تجاری شما مناسب ترین طرح را پیشنهاد می‌دهند. به عنوان مثال می‌توان مسیرهای تردد را با خط‌کشی و الگوی خاص مشخص نمود.

 

جدیدترین مدل های کفپوش اپوکسی دکوراتیو | ویرا اپوکسی